Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

  • ۰
  • ۰

ویلا سرخرود

ویلای لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی سرخرود و در منطقه ای تهرانی نشین که با امنیت بالا یکی از عوامل خرید آسان در شمال کشور و در منطقه ساحلی سرخرود را فراهم آورده مساحت زمین این ویلای شهرکی ساحلی لوکس با مجهز به دوربین مداربسته ۲۴ ساعته 270 متر و مساحت بنای این ویلای 3 اتاق خوابه مستر 220 متر مربع اعلام گردیده است .

ویلا سرخرود کد ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکازیون  13127می باشد که سند تک برگ عرصه و اعیان و پروانه ساخت و پایان کار ویلا که مدارک قانونی ویلا محسوب می گردد به ثبت رسیده و برای فروش آماده میباشد.


ویلا سرخرود در منطقه برند که با چشم اندازی زیبا استثنائی و فوق العاده در فاصله 200 متری از دریا حیاط سازی شده در سایت ویلا شمال برای فروش قرار دارد قیمت اعلام شده ی این ویلای شهرکی ساحلی توریستی توسط مالک به ما به ثبت رسانیده ایم 600 میلیون تومان اعلام شده است و کلید تحویل داده میشود .

از جمله ویژگی های این ویلا سرخرود شهرک توریستی ساحلی زیبایی نو ساخت ، ویو به دریا و جنگل ، فاصله تا دریا 200 متر ، عدم دید به داخل بنا ، دسترسی آسان به مجتمع های توریستی تفریحی ، نمای زیبا و امنیت بالای ویلا را میتوان نام برد .

  • ۹۸/۰۳/۰۶
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی