Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

  • ۰
  • ۰

این ویلا در شهری به نام نوشهر واقع گردیده است که شهر نوشهر یکی از زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است ویلا نوشهر یک ویلای لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی نوشهر است .

این ویلای برند نوشهر که یک ویلای لاکچری لوکس مستقل منطقه برند نوشهر که با چشم اندازی زیبا استثنائی و فوق العاده با بنای دوبلکس حیاط سازی شده در سایت ویلا شمال برای فروش قرار دارد قیمت اعلام شده ی این ویلای مستقل توریستی تفریحی نوشهر توسط مالک به ما به ثبت رسانیده ایم 400 تومان اعلام شده است و کلید تحویل داده میشود .

کد ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکازیون 20867 می باشد که دارای سند عرصه و اعیان و پروانه ساخت و پایان کار ویلا که مدارک قانونی ویلا محسوب می گردد به ثبت رسیده و برای فروش آماده میباشد مساحت زمین این ویلای لوکس نوشهر 280 متر و مساحت بنای این ویلای 2 اتاق خوابه مستر 120 متر مربع اعلام گردیده است .

از جمله ویژگی های این ویلای نوساز لاکچری برند لوکس ، زیبایی در ساخت ، چشم اندازی بینظیر ، عدم دید به داخل بنا ، دسترسی آسان به مجتمع های توریستی تفریحی ، نمای زیبا و امنیت بالای ویلا است در منطقه ای برند که با امنیت بالا در شمال کشور و در منطقه ساحلی جنگلی تفریحی رفاهی نوشهر قرار دارد .

  • ۹۸/۰۳/۰۶
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی