Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

  • ۰
  • ۰

خرید ویلا نوشهر

این ویلای شهرکی در شهری به نام نوشهر واقع گردیده است که شهر نوشهر یکی از زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر می باشد نوشهر یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر تفریحی توریستی تجاری نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .

این ویلای شهرکی قیمت مناسب که با ملکه چهاردیواری و مستقل و به قیمت 2 میلیارد تومان برای فروش در سایت ویلا شمال ثبت گردیده کد ملک 30097 را دارد این ویلا با سند شیش دانگ جواز ساخت پایان کار در سمت جنگلی در شهر ساحلی توریستی تفریحی رفاهی نوشهر برای فروش با تخفیفات ای فوق العاده و پرداختی قسطی و بلند مدت در این سایت قرار دارد .

این ویلا به دلیل دارا بودن محیطی زیبا آرام دلنشین و برند نشین به موردی استثنائی و اکازیون تبدیل گردیده و ساختی زیبا ، دید کامل به دریا و جنگل ، قرار داشتن در شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعت ، دسترسی آسان به فروشگاه ها و مراکز خرید این ویلای شهرکی توریستی تفریحی جنگلی رفاهی که ویژگی های این ویلا در نوشهر می باشد .

بهترین تضمینی که برای خرید ملک ،  ویلا و آپارتمان در شهرهای ساحلی و مناطق توریستی و رفاهی تفریحی وجود دارد اعتمادی است که بین خریدار و فروشنده به وجود می آید که مشاورین املاک ویلا شمال در این امر یاری نموده و به شما کمک خواهند کرد تا خرید بسیار آسان و فروش مطمئنی را در شهرهای ساحلی شهرکی و جنگلی استان مازندران در شمال ایران داشته باشید .

  • ۹۸/۰۳/۰۶
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی